Tollaren Pixie

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Anna-Li & Pixie - 17 juli 2012 14:15

Snabbare slalom mellan benen. Börja utan kommando.

Apportera posten. Hon kan sitta med nya "Apportören", som nyss trillade ner i brevlådan, i munnen och komma med den på inkallning!

Leta upp och våga ta fram saker på trånga ställen. Lite läskigt ibland utan min hjälp..

Upprepa svängar i linförighet om och om igen tills det sitter.

Och nu har det börjat hagla! Treeevligt. Sprang nyss ut i shorts och stövlar, precis efter vi kom hem började det ösa hagel och har hållit på ett tag nu. Roligt väder för vår släkting att landa till..

Av Anna-Li & Pixie - 17 juli 2012 08:29

Nu finns äntligen en app för bloggen så man kan blogga lättare när jag inte är hemma. Superbra ju!


Idag fortsätter städningen och därmed även våra träningspass. Men en längre promenad hoppas jag hinna idag, med mycket linförighetsträning.


Förresten, jag tror inte jag sagt det förut men Pixie kan faktiskt sitta fot vid en stol - vilket inte är nåt jag lärt henne. Sitter jag nånstans och säger fot, ja då sitter hon fot vid stolens vänstra sida! ;) Bland det roligaste jag sett henne göra självmant.


Bjuder på en äldre bild när Pixie sover med tungtippen utanför. Hur söt..?

Skapa flashcards