Tollaren Pixie

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Anna-Li & Pixie - 26 juli 2012 12:35

Vi la in träningspass när jag hade tid. Vet inte hur det blir med träningstid i framtiden, men vad jag vet är att hon alltid gav mig bra råd. Det behövde inte gälla kost, träning eller hälsa. Bara råd i livet.

"Sluta tänka, sluta prata - bara gör"

Ja ungefär så sa hon, ett av dom bästa råden jag fick. Och så tänker jag nu. Det blir som ett löfte till mig själv, att sluta berätta här och för alla andra att det, det och det måste göras (och sen faktiskt inte göra det.) Därför får ni tyvärr inte veta än hur gårdagens träning gick. Det berättar jag senare i framtiden. ;) Nu ska vi GÖRA.

Men bara för att jag är såååå snäääll får ni några sommarbilder att kika på medan vi är ute och jobbar på..

Skapa flashcards