Tollaren Pixie

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Brevbärarn in action

Av Anna-Li & Pixie - 8 augusti 2012 11:44



Nu är det bara inte ens en dag tills vi åker till Öland! Jag måste hinna med nåt lydnadspass och packa samt börja med trimningen av hårmonstret. Väl framme på Öland blir det Agrosofenmiddag, måste träna mer lydnad, och träffa Hanna och Fanny. På fredagen blir det ännu mer lydnad när jag hinner med, se tollingjaktprov (Jennie och Phoenix är prioritet) och kolla hur ett WT går till. Annars vill jag egentligen mest ta det lugnt så jag är nervarvad inför lördagsmorgonen. Tidigt tidigt, 7.30 är det samling för klass I och Elit. Får se om Pixie ens är ordentligt vaken då. ;) Har inte hittat några startnummer men hoppas på att jag inte är alltför långt fram i listan, men inte sent heller. Men man får la ta det man får. Håller tummarna iaf!
 

 
 
Ebba

Ebba

9 augusti 2012 10:14

Den brevbäraren får gärna leverera min post! haha ;) Ha så roligt på Öland och LYCKA TILL, det kommer att gå toppen! Kram

http://ebbamolly.se

 
Ebba

Ebba

9 augusti 2012 10:46

SV: Åh, det vore verkligen superbra! :D Vi får hitta någon lämplig träningspass, vi behöver träna med lite störningar och komma igång ordentligt! Kram

http://ebbamolly.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Li & Pixie - 1 december 2012 17:28

Nu har vi en ny blogg och hemsida! http://tollarpixie.weebly.com/ Jag kommer spara den här bloggen för att ha som gammalt arkiv att titta runt i. Men jag kommer inte uppdatera här något mer. Besök den nya hemsidan istället! ...

Av Anna-Li & Pixie - 1 november 2012 21:58


/Hälsningar från en väldigt spöööökig Pixie

Av Anna-Li & Pixie - 1 november 2012 21:11

Så känns det! The life of Anna-Li. Min gissning är att allt mitt livsgnäll börjar bli störigt (inte bara för mig då). Jag har bestämt mig för att någon gång, förhoppningsvis snart, sätta igång en ny hemsida. En så som jag vill ha den. Men just nu är ...

Av Anna-Li & Pixie - 21 oktober 2012 20:31

Vi har genomfört ett BPH - Beteénde- och personlighetsbeskrivning hund - idag. Det blev en bra "valpträff" med trevliga människor och hundar! Vi missade tyvärr Scillas mentaltest men Visa, Rally, Kaja och Smulan fick jag se. Det var verkligen intress...

Av Anna-Li & Pixie - 10 oktober 2012 07:11

Jag ska se till att skriva en kortare sammanfattning om sånt som varit och är på gång. Just nu har jag praktik och jobbar till fem, är jättetrött när jag kommer hem. Men ska se till att skriva ändå! Så länge får ni se några bilder. (Några är rätt ga...

Skapa flashcards