Tollaren Pixie

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Anna-Li & Pixie - 19 augusti 2012 07:49

För närvarande har jag en del att göra och hinner inte skriva om Specialen än. Ni får tålmodigt vänta helt enkelt!

Ikväll spelar Kent på Sjöhistoriska, men sen måste jag ju fortfarande upp runt halv sju imorn.

På dan blir det att börja packa. Tja, på sätt och vis ska jag åka nånstans - jag ska faktiskt flytta till internatet på skolan! Känns jätteskönt och roligt. Har varit så extremt trött så det blir bra att få sova ut ordentligt där. Kommer hem på helgerna så mina kompisar behöver inte oroa sig för mycket..

Och så vill jag verkligen se till att få bra betyg och plugga så gott jag kan, därför kommer inte bloggen direkt komma i första hand.

Men hoppas att alla haft en skön sommar och är laddade inför skolan (några av er iaf..) eller jobbet. Min första skolvecka har verkligen varit bra. Klassen är jättebra, vi får göra mycket praktiskt precis som jag vill, har flera bra lärare, älskar området, kan träna agility (!!!) och om ca 1-2 veckor börjar vi köra traktorer & fyrhjulingar. Häftigt tycker jag och flera avundsjuka kompisar! ;)

Skapa flashcards