Tollaren Pixie

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Anna-Li & Pixie - 1 november 2012 21:58


/Hälsningar från en väldigt spöööökig Pixie

Av Anna-Li & Pixie - 1 november 2012 21:11

Så känns det! The life of Anna-Li. Min gissning är att allt mitt livsgnäll börjar bli störigt (inte bara för mig då). Jag har bestämt mig för att någon gång, förhoppningsvis snart, sätta igång en ny hemsida. En så som jag vill ha den. Men just nu är allt på tok för rörigt för att jag ska få till en sån grej. Jag är upptagen med att ha höstlov!

De roliga nyheterna jag kan berätta om är att jag tänker anmäla mig till en lydnadstävling! Var på besök på min kära gamla praktikplats Dogga där jag blev peppad till det. Känner bara att vi får köra på och det går som det går. Det kommer ju göra att träningen blir mer effektiv nu, men än sålänge är vi inte i läget "sikta på 1:a pris". Får vi högre poäng än senast eller ännu bättre - ett andra pris - så går jag i taket av lycka.

Höst. Pixie. Kompisen Busan. 4H-gård. Spring i benen.
 

Ovido - Quiz & Flashcards