Tollaren Pixie

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Anna-Li & Pixie - 4 februari 2012 19:58

Här kommer lite gamla Choko och Pixie bilder som borde laddats upp för ett tag sen!
Många är oskarpa och inte superbra men tyckte att dom var charmiga  och roliga ändå. Så kul att fånga alla positioner och grimaser dom gör när dom leker. :) Fick många fina Choko porträtt också.


Grimasexempel 1:

Ska bara rulla i snön lite!

Fina charmkillen Choko

"ÄTER DU SNÖ??" - Älskar Pixies väldigt förvånade min..

Eh? Inga kommentarer till denna ställning..

Fintjejen

Brottningsmatch, Pixie tog ledningen, 1-0!

Grimasexempel 2: Hajen Choko tittade fram.

"Okej jag släpper bollen!!"

"Heheh jag ska bara låna den en liiiten stund.."

"Nu är den min!!!"

Fina bästa kompisarna  

Av Anna-Li & Pixie - 4 februari 2012 19:28

Lite "kunskapsuppdatering"!


- Sitt och ligg, även under gång

- Stanna kvar

- Stanna medan hon går - halvt

- Gå och lägg dig

- Höger/Vänster, fortfarande på träningsstadie men då och då går det bättre!

- Vacker tass

- Snurra (när man visar)

- Hoppa

- Fot, förstår när jag säger men fortfarande många delmoment kvar

- Hopp upp/ner

- Inkallning/kom hit

- Kan hämta saker om jag pekar och säger "hämta", väldigt behändigt!

- Puss

- Dansa, haha en grej vi kört då och då; hon ska hoppa upp med framtassarna,  låta mig/personen ta dom och gå runt och "dansa"! (Bara ett skojkomando..)

- Håll - hålla apportliknande sak , eller nåt nnat, i munnen. Alltså apport. (På träningsstadie men funkar bra med vissa saker och sämre med andra. Tänkte jobba mer seriöst med det på kursen i mars då jag är osäker på det momentet.

- Varsågod


Tycker det är så bra för mig att skriva sånthär och sen kolla tillbaka och se hur mycket hon lärde sig mellan varje sånthär inlägg osv. Hur fort hon lär sig. Hon har verkligen vara riktigt duktig på att lära sig den senaste veckan!


Jobbar på två fotoinlägg, ett som kommer snart men ett senare med bilder från idag som behöver lite redigering.

Ovido - Quiz & Flashcards